Namena, prvo je i najvažnije pitanje.
Vi nešto predstavljate, prodajete, promovišete, najavljujete...?
Vaš sajt je: lični ili poslovni?
Tehnički deo, korak po korak. Izbor tehnologije, izbor i registracija domena, zakup optimalnih resursa (hosting), priprema sadržaja...
I za koliko para i vremena? Jednako je besmisleno angažovati vrhunskog (skupog) stručnjaka, za jednostavan i banalan posao, kao i probati obaviti ozbiljan posao sa "priučenim" majstorima.
Vi trebate videti "Celog slona"iz priče malo ispod. Zamislite pre svih ostalih, kako on izgleda i pomozite vašem timu da ga baš takvog napravi. Ako umete, uradite i vi deo posla u timu.
Kada razumete vaše trenutne potrebe i planove u bližoj budućnosti, razmotrite mogućnosti vašeg budžeta!
Potrebe (ciljevi) i budžet, kostur su oko kog gradimo sve drugo.
Mnoge stvari potrebno je upoznati i uzeti u obzir, ali se na kraju opet sve vrti oko ove dve..
Kako naći pravu formulu i meru...
Čak i veoma jednostavan sajt, sadrži nekoliko veoma različitih elemenata. Pored reči od kojih ipak sve kreće, tu su fotografije, logo i grafički elementi, izbor boja, raspored elemenata, tipografija... danas je tu i video, animacije...
Treba li vašem sajtu baza podataka, mogućnost registracije korisnika, CMS funkcionalnosti...?
Odgovor na ovo i neka druga pitanja potražite na:
Ovu zgodu opev'o je il' prepev'o čika Jova Zmaj
Mnogo više o svemu ovome čitajte na...